Kent-Husted.png

Ingen jagt i Torpe Avnede da vi ikke har jagten mere.

Ræve/hanejagt afholdes i Torrig Skov lørdag den 25.01.2025 kl. 0900 for medlemmer af HAJF og Torrig Skov. Man kan denne dag invitere en gæst med. Mødested indgangen til Torrig Skov for enden af Vigvejen, hvor man kan parkere og derefter gå ned til jagthytten.

Haglbøsseskydning

Træningspokalskydning: lørdag den 17.08.2024 afholdes den årlige lerdueskydning kl. 0900 på marken i Harpelunde som sædvanlig. Der skydes en 24 duers serie i jagtskydning, hvor der skydes om foreningens vandrepokal.

Derefter skydes en 10-duers bagdueserir, hvor der skydes om "cigarkassen" som pokal.

Skydningen er åben for medlemmer af HAJF og Torrig konsortiet, men man skal være medlem af HAJF for at kunne vinde pokalerne.

Der vil være mulighed for grillmad, øl og vand. Spørgsmål kan rettes til Bent Walbjørn på tlf. 22938292.

Holdskydning: har du lyst til at skyde lerduer på et hold for HAJF, så kontakt Jan Nissen på tlf. 22672339, så vil han forsøge at lave et hold eller to. Foreningen har indkøbt patroner i cal. 12 0g 20 til fri afbenyttelse under turneringen for dem der skyder på hold.